El Premi Emprenedoria de l’Entorn Rural arriba a la tercera edició

febr. 20, 2021 | Notícies

L’Escola EFA Quintanes, juntament amb la Fundació Antiga Caixa Manlleu, BBVA i Casa Tarradellas, promouen la convocatòria de la tercera edició del Premi Emprenedoria Quintanes/BBVA de l’Entorn Rural 2021, dotat amb 15.000€ al guanyador i tres àccesits de 2.000€.

La presentació de candidatures finalitza el 30 d’abril, i per participar cal presentar la sol.licitud a través del web www.quintanes.com,omplir el formulari d’inscripció i acceptar les bases del premi.

Els objectius d’aquest guardó son:

  • Reconèixer i fomentar els valors de l’emprenedoria per a les empreses del món rural en els sectors agro-ramader, forestal i de la jardineria i altres estretament vinculats amb aquest.
  • Valorar i difondre el desenvolupament d’activitats i iniciatives empresarials viables i innovadores en el món rural.
  • Impulsar la utilització de criteris de sostenibilitat per les empresesde l’entorn rural i dels sectors esmentats.
  • Afavorir la creació de sinergies i vincles de proximitat entre lesempreses d’aquest àmbit.
  • Potenciar la tasca desenvolupada des de l’Escola EFA Quintanesen pro del medi rural i la col·laboració de les entitats participants com la Fundació Antiga Caixa Manlleu, BBVA i Casa Tarradellasamb els emprenedors del món rural.

Aquesta conviocatòria va adreçada a autònoms i empreses amb seu a Catalunya amb un màxim de 25 treballadors que actuïn sota qualsevol forma jurídica i que la seva tasca es desenvolupi dins dels sectors agro-ramader, forestal i de la jardineria.

La selecció dels finalistes es farà del 14 de juny al 14 de juliol, mentre que la presentació de propostes davant del jurat tindrà lloc al setembre i l’acte de cloenbda i lliurament del premi el mes d’octubre d’aquest any.

El jurat valorarà la capacitat d’emprenedoria del promotor de l’empresa; la viabilitat econòmica de l’empresa i les expectatives de creixement futur del negoci; el grau d’innovació aportat en el desenvolupament de l’activitat; l’aportació d’elements de sostenibilitat i creativitat; la vocació de generar i mantenir sinergies amb les empreses de l’entorn i de crear riquesa en el territori, i el nivell de responsabilitat social de l’empresa.