El grup dedicat a la nutrició, Tradecorp, ha posat en marxa el projecte ‘Sentim la nutrició’ com una eina que cerca dos objectius principals: donar poder a l’agricultor i que sigui conscient de la seva importància per a alimentar tots els consumidors; i de l’altra, conscienciar el consumidor, perquè busqui productes de qualitat, que no només atipin, sinó que siguin nutritius i saludables.
Aquesta iniciativa considera la nutrició com una eina estratègica per als agricultors i un aspecte diferenciador que es pot traslladar al consumidor final, perquè aquest valori aquesta nutrició com una característica fonamental dels aliments de qualitat.
‘Sentim la nutrició’ té com a novetat la incorporació del consumidor en l’estratègia de Tradecorp, com a origen de la demanda d’aliments funcionals i atractius. No obstant això, l’objectiu principal d’aquesta iniciativa és donar poder als agricultors i que siguin conscients del seu valor per fer arribar al consumidor final tota una experiència basada en els sentits, en la nutrició i en la vida dels aliments.
Tradecorp basa aquesta estratègia en el valor de la nutrició com una eina fonamental per abordar els reptes de la nutrició. En aquest marc de treball, també hi ha un lloc per als distribuïdors que són els agents principals per aconseguir aquest canvi.
Fet diferenciador
‘Sentim la nutrició’ respon al compromís que la companyia té amb la societat i amb les persones que l’ajuden a créixer, i es materialitza amb un conjunt de solucions de nutrició integrades que proporcionen productes amb característiques nutracèutiques diferenciades, que fan la vida més fàcil al agricultor i que aporten valor al seu collita. Es tracta de solucions que milloren propietats sensorials, nutracèutiques dels productes i que fins i tot poden allargar la seva vida postcollita.
Però ‘Sentim la nutrició’ és, també, el conjunt d’activitats de formació, suport professional empresarial i personal per al conjunt de les persones que integren la cadena de valor del sector agrari. Amb tot, la finalitat és millorar la qualitat de vida de tots els membres del sector.
En aquest sentit, l’empresa busca treballar en equip amb totes les persones que intervenen en la producció d’aliments, en la seva distribució i en el seu consum final. Per a Jorge Aguilar, director de màrqueting de Tradecorp Nutricionals “es tracta d’un projecte molt ambiciós a través del qual volem liderar aquest moviment on la nutrició és un factor fonamental per a l’augment del valor dels productes agrícoles”. “Per aconseguir-ho ens mouen els nostres principis basat en la innovació, en el compromís i en la integració. I com a resultat posem en el centre a les persones, incorporant a distribuïdors i agricultors en el disseny dels nostres productes perquè siguin exactament el que necessiten, i implementem metodologies d’innovació dins de l’organització per estar preparats i capacitats per afrontar aquest repte”, ha afegit Aguilar.
J.D.M.